آهنگ diamond از Rihanna

music world

آهنگ های مختلف با متن

آهنگ diamond از Rihanna

متن آهنگ
Lyrics of

Shine bright like a diamond
مث یک الماس درخشان میدرخشی


Shine bright like a diamond
مث یک الماس درخشان میدرخشی


Find light in the beautiful sea
♫♫♫


نور رو توی اقیانون زیبا پیدا کن


I choose to be happy
خودم اتخواب کردم ک خوشحال باشم


You and I, you and I
منو و تو ، من و تو ..
We’re like diamonds in the sky
مث الماس  توی اسمون میدرخشیم


You’re a shooting star I see
تو ستاره ای ک دارم میبینم و هدفت قرار دادی


A vision of ecstasy
♫♫♫


به نگاه به وجد اومده ..


When you hold me, I’m alive
وقتی ک بقلم میکنی ، من سرزنده ام


We’re like diamonds in the sky
مث الماس  توی اسمون میدرخشیم


I knew that we’d become one right away
میدونستم ک با هم یکی میشیم یه روزی …


Oh, right away
به هر شکلی ک شده


At first sight I left the energy of sun rays
♫♫♫
تو همون نگاه اول من بیخیال انرژی خورشید شدم
I saw the life inside your eyes


چون زندگی رو توی چشم های تو دیدم


So shine bright, tonight you and I
پس بدرخش ، من و تو ..


We’re beautiful like diamonds in the sky

ما مث الماسی ک توی اسمون زیباییم
Eye to eye, so alive


چشم تو چشم ، پر نشات
We’re beautiful like diamonds in the sky
♫♫♫


ما مث الماسی ک توی اسمون زیباییم


Shine bright like a diamond
مث یک الماس درخشان میدرخشی


Shine bright like a diamond
مث یک الماس درخشان میدرخشی


Shining bright like a diamond
مث یک الماس درخشان میدرخشی


We’re beautiful like diamonds in the sky
ما مث الماسی ک توی اسمون زیباییم


Shine bright like a diamond
♫♫♫


مث یک الماس درخشان میدرخشی


Shine bright like a diamond
مث یک الماس درخشان میدرخشی


Shining bright like a diamond
مث یک الماس درخشان میدرخشی


We’re beautiful like diamonds in the sky
ما مث الماسی ک توی اسمون زیباییم


Palms rise to the universe

دست ها به سوی اسمون بلند میشه
As we moonshine and molly
♫♫♫

 

همونطور ک ما مث نور ماه میشیم
Feel the warmth, we’ll never die

گرما رو احساس کن، ما هیچوقت نمیمیریم


We’re like diamonds in the sky
ما مث الماسی توی اسمون هستیم


You’re a shooting star I see
تو ستاره ای ک دارم میبینم و هدفت قرار دادی


A vision of ecstasy
به نگاه به وجد اومده ..


When you hold me, I’m alive
♫♫♫


وقتی ک بقلم میکنی ، من سرزنده ام


We’re like diamonds in the sky
ما مث الماسی توی اسمون هستیم


At first sight I left the energy of sun rays

تو همون نگاه اول من بیخیال انرژی خورشید شدم


I saw the life inside your eyes

چون زندگی رو توی چشم های تو دیدم


So shine bright, tonight you and I
پس بدرخش ، من و تو ..


We’re beautiful like diamonds in the sky
♫♫♫


ما مث الماسی ک توی اسمونه  زیباییم
Eye to eye, so alive
چشم تو چشم ، پر از سرزندگی


We’re beautiful like diamonds in the sky

ما مث الماسی ک توی اسمونه  زیباییم
Shine bright like a diamond X3
مث یک الماس درخشان میدرخشی


We’re beautiful like diamonds in the sky
ما مث الماسی ک توی اسمونه  زیباییمs


Shine bright like a diamond  x3
♫♫♫


مث یک الماس درخشان میدرخشی


We’re beautiful like diamonds in the sky
ما مث الماسی ک توی اسمونه  زیباییم


Shine bright like a diamond x3
مث یک الماس درخشان میدرخشی


So shine bright, tonight you and I
پس بدرخش ، من و تو ..


We’re beautiful like diamonds in the sky
ما مث الماسی ک توی اسمونه  زیباییم


Eye to eye, so alive
♫♫♫


چشم تو چشم ، پر از سرزندگی


We’re beautiful like diamonds in the sky
ما مث الماسی ک توی اسمونه  زیباییم


Shine bright like a diamond X3

مث یک الماس درخشان میدرخشی

 

 

 

 

 

 

برای دانلود کلیک کنید

 

منبع : http://www.musicnew.bo2music.asia


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 6 اسفند 1393برچسب:دایموند ریحانا,

] [ 20:41 ] [ pardis ]

[ ]